Monday, July 2, 2012

i wish she is me .. =)




lusa VIVA.okeyh.semua tempat aku nk umum.sebab terlampau nerves.kat semua org aku nk ngadu.tp certain2 org xpaham!!
btw, aku tahu aku tetap xkan dapat ape yg aku pinta. terlajak hidup dlm kenangan lepas sungguh laaa.jgn mimpi la semua akan bertukar blik.like a said '' ore xkecek benda lepas'' hohohoho.yayayaya.aku mmg emo kalau ckp bab ni.dan sekarang aku tgh emo.sori kalau iye bagi efek kat org.eh tak.org yg efek aku jadi mcm ni.eh.entah!dont point ur finger to others,nanie.nooooo~

kalau ade sape2 xpuas hati dgn entry aku pasal paracetamol tu, biarlah. like i said, tu semua adalah peringatan untk aku,dimasa depan. satu alarm untuk aku.sebab blog aku, aku suka baca balik. hah! sebab tu la aku sentiasa hidup dlm kenangan. kalau indah2, aku xleh trima kalu ia berakhir.hoohoho. i mean it!!


-----------------------STOP IT!!!!---------------------------
irma hasmie cantek.pasangan dia pon hensem ade iras plak tu.hubby dia buat aku cair.haha naseb kau laki org! bertuahnya diorang, jodoh di depan KAABAH. sesungguhnya ALLAH swt tu maha kaya,sebaik-baik perancang. dan perancanganNYA, perancangan yg paling indah.dulu tyme irma hasmie hot,nak2 lgi dgn si nabil capang tu,aku lsg xminat dia, and xnampak kecantikan dia. tapi sekarang, SUBHANALLAH, sejuk je bila aku tgk dia, sesejuk aku tgk heliza dan wardina. makin jatuh hati aku dgn penampilannya. makin tertarik aku dgn penghijrahan dia. tertanya-tanya aku nikmat merasai hidayahNYA tu.pasti indah.aku ni ape je. beli tudung labuh sikit,pakai kejap je,pastu tersangkut cantik kat dinding. beli jubah.tapi jubah yg xmacam jubah.modern sgt kot. sampai di perli 'dia' sebab duk bangga2 beli jubah.skali tgk,jubah la sgt,more tooooo dress adeler!haish.
perempuan.kalau luaran cantik,indah (dr segi islam), pasti dihormati kan.best kan bila ade yg menghormati,nak2 lagi lelaki.keindahan perempuan itu diagungkannya. YaALLAH,sweet nye.  
SUBHANALLAH...aku tahu.tiap saat ini,dan mana2 perempuan sekalipun,tangisan yg dizahirkan ini,sgt indah,sangat bermakna


cikserabaipotpetpotpet: xsangka dah ramai tahu pasal tu. hope semua yg tahu hadiahkan doa terbaik ok.insyaALLAH,yg terbaik jugak akan aku balas.nerves okeyh nerves.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...