Saturday, September 1, 2012

september sudey~




Assalamualaikum.dah lame rasanye xjenguk kesini.hehe.mentang-mentangla dh jdi suri rumah sepenuh masa.sekarang ni aku tgh berdebar2 duk nunggu mcm2 event yg mendatang nanti. Tapi yg paling terdekat adelah majlis konvokesyen aku kli yg kedua slps tadika dlu.hehehehe

Majlis konvokesyen aku jatuh pada 20 september 2012. Xsabar rasenye…..sesape yg rase nk dtg raikan bersama tu mai la….jgn lupa bawak satu bakul bunga taw.hak3.kalau tahun2 lepas aku duk tgk n rai senior2 aku grad, xsangka, sekejap je,dah smpai giliran aku.macam2 rase ade.Alhamdulillah, semua org2 kesayangan aku akan turut serta nanti untk raikan bersama2……

Hermmm…xyah ckp lg la bnda yg xblaku lg. well, sekarang ni aku dh jadi full-time housewife.siyes penat okeyh.penat.inilah pekerjaan plg penat bg aku. Tp terpaksa la,aritu keje elok2,aku benti.hihihi.kesyiaan bos duk suh aku g kerja blik.aku mls lg sbenarnye sbab byk bnda nk handle dlm msa terdekat ni. Tp dlm2 bz pon, ak sempat gk luang2 masa buat beading…nih hasil nye ckit2. Xleh tnjuk byk2, nanti terserlah ketiadaan bakatku disitu.hik3 


cikserabaipotpetpotpet: wooooaw~ bedebar2 rasenye.dh xlame dh nk menukar status diri.hik3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...