Friday, January 28, 2011

kau pehal?



GgggRrrrr!!! memang bengang lah.bengang teramat rasa! dah lama aku sabar* entry ni maaf la pkai mode aku kau* dan dah lama kerja bodoh mcm ni terjadi!
dulu letak nama mat,me,guest! n now ct plak.pekejadah? i think u r da same.or mebi sekutu sekufu dgn nye!!!! tapi yg latest ni aku mcm dapat agak la. based on da writting style.


KAU PEHAL?????????
its my relationship.so, i myself noe wat suppose to do. yeeah i admit tat had making trouble. i hurting him. if there's another word tat can replace n more n more meaningful than  a 'SORI',  i'll get it. N now i juz redha jew coz i realise it. jodoh pertemuan,ajal maut, kat tgn tuhan. sape xsayangkan sebuah hubungan. tapi xboleh gak nak nafi kan takdir kan. xboleh gak nak tolak qada' n qada kan?.. dah mmg aku taktaw nk wat macam mane dah. aku bukan nye insan mulia. xdapat menjanjikan ape2 pon ntok org laen. diri sendiri poon xterurus. name lagi cikserabai kan. =)
yess again. i realy2 love this relationship. tapi aku xpandai nak bahagiakan org. soori to say. sape2 yg bace  berangan nk kapel ngan aku sila gali lubang tanam dalam lubang niat tu.... *haktuiiii bajet howt u!*

Then? 'CT' watsoeva,which part tat related with u? macam tahu semua jew pasal aku. mukaddimah mak aiii...puji-puji bagai. then, nak warning-warning plak.

dulu ade gak skali warning aku about da past. hey,let bygone be bygone la.
dah la xbagi link. if u r kinda NICE 'homo sapien' , do leave ur linked la beb! boley aku pi cari tuntut ilmu kebahagiaan ke,hape ke.

dah laaaaaa mmg tahap kesabaran meletup kali ni. lebih baek aku counting berapa jam lagi nak balik umah.
mahu ber'CNY' dgn femly.
lagi besh!!!!astalavista~
p/s; saya serahkan semua pada awk ye.sori i cant afford to be as what u want

HAPDATE: selagi cincin ni maseh tersarung kt jari ku, so it means tat i'm still orait. 'undersetoood'????
.
.
.

18 comments:

patrick said...

Cool dear, jgn dilayan org macam tuh :)

cikserabai said...

after all......
rase mcm xleh nk kool dah~hermmmm

Mr.Superman said...

auch! ;) hehe..calm down syg..adik jgn marah2.ignore je sume tu.adik je tahu dri adik kn.abg doakn adik bahgia. :)

cikserabai said...

thanxxx...=)

kindergartenlibrary said...

buat tak tahu saja .
adoi .
itu pun dorang nak kecoh ka ?

cikserabai said...

da point is not tat dorang nk kecoh.
tp ntah la...
siyes,cikserabai sdri xtaw.
tired awredy wif all such silly thing

Amanie Khairunnisa said...

org cmnie mmg wujud jek. haish!

niesz said...

owh...pelik nyer..ermm...agak terkejut jap...ct nurhaliza ke..ehe..

updated entry : accident+icu+pencen

cikserabai said...

@amani: haiiip..ade experience ke syg???huhuhu

cikserabai said...

@niesz: alahai punye la lapang mase ct nurhaliza tuu nk buat bnda xde pekdah ni kan??huhuhu

Amir Syahir said...

keh3..jeles kot.

cikserabai said...

ermmm bukan jeles ni,tapi........
ntah la hiro.
saje nk uji cikserabai kot.

cikcahya said...

cool dear. bykkan bersabar ye. org mcm tu kita xdpt nk tutup mulut dia ;)

cikserabai said...

sabar?
ermmm u shud say tat to org len.
org yg kena sabar nan cikserabai.
ooowh dang! menci laa....

nanie said...

stalker mmg mcm tu..
jgn dilayan sgt..

NUR AYNIE said...

bwk2 la bersabar ye...cian awak..huhu

PADLE said...

chill suda..kong si fatt choi!

lolaa said...

marahnye..relex k dear..jodoh,ajal,maut n pertemuan kat Allah yg tntukan...so chill k?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...