Tuesday, January 25, 2011


arini bgun awal gak...alhamdulillah..
selalunya xreti nk bgun sdirik.
even asyek tido awal jew.
mostly.
asyek kna ade org kejut kan.
kalau x,terbabas la subuh jawabnye...
hermmm...
lpas bca ayt2 suci tadi.cam tenang  jew ckit aty.
mcm boley trime ape akan jadi.
insyaALLAH xkan melatah.
xkan bagi efek pedih2 lagi kt org len. tanggoong sorang2 la ye cikserabai.
dulu dah dapat chances. and ckp tu last dah kan.
so,yepp. tu yg last.
xkan gedik2 mintak lagi.
all those thing wat sy sedar.
mcm lagu ni.wahahaha berjiwo mak!!!
k,
mcm xde terase memberontak sgt da nk blik umah.
cool beby .....3 hari setengah lagi nk blik.
chillax darl~
eh betoi2 ka ni.??
heh even aii pura2 poon.ntok kebaekan pihak2 tertentu jugak.
okek,tadi sy mimpi.
mimpi indah..
suke sgt.
jrg mimpi gitu..
ermmm tapi mimpi maenan tido kan.
bai.bai.bai~

"Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Tuhan deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindak balas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa"

5 comments:

♥e'in♥ said...

dh leh bgn awal?? wah,.... bagus2.. =)

s.y.a.r.q said...

baguslah sudah tenang....syarq ni pon tgh keliru, tengah sedih.ntah la..

cikserabai said...

@e'in : huhuhu.arini je poon. mintak2 la nanti boley independent da. xmo da depent kt org len.=)

cikserabai said...

@syarq: hermmm try u bace ayt2 quran ke, cikserabai wt cmtu la skunk.alhamdulillah.tenang la cket.

IFA Athirah said...

mimpi ape yg best tu?hehe http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...