Thursday, December 30, 2010

entry budak baek



sy  xtergugat andaikata ada yg gelak kan sy di hari malang sy
sy  xgentar andaikata ada yg mendoa kan ke buruk kan untk sy
sy x maw amek pusing andaikata ada yg mengeji peribadi sy
tp
sy amek pusing.sy tergugat gegat.sy cuak andaikata sy terasa ade benda yg berbeda


okek.stop!!1ntah hape kau duk potpetpotpet ni cikserabai.....
abaikan dye.dah la tentibe ber-saya plak kau arini yeee cikserabai. haaa kan da kate ni entry budak baek.dah!!otak pusing la 2!pfffft.....

jap.jap.
jap kompius.
jap keliru.
kompius.
keliru.
kompius kuasa dua
keliru dua kali
kompius darab dua
keliru berganda
kompius + keliru = kau dh gila!haha...
sy harap ape yg sy maw itu sama dgnnya
sy harap ape yg sy doa itu sama dg doanya
sy harap ape yg sy takut itu sama dgn ketakutannya


errrrrr nk tanye korang2......KOMPIUS DGN KELIRU same ke???? ape beza eh? yg tu omputeh version yg 2 malay version eh???yekew?
heh,dah laaaa.sedang menyampah dgn diri sndiri.
xmo duk potpet2 panjang. kekgi jd bnda laen.
bai.bai.bai.

7 comments:

honeyvsbee said...

kenapa nih haa

cikserabai said...

huhuhuhu..tataw laa

misz FaTiN said...

kompius n keliru?.. mungkin ia sama..pening sudah fikir jwpn..hehe..;p

cikserabai said...

hahaha...mmg same pooon.
saje nk menggila tyme 2

FadzMeera said...

jom picit cni

http://missmeera.blogspot.com/2010/12/candid-itu-cun-lah.html

Cikbelog said...

konpius ialah keliru. keliru ialah konpius. haha aku pun dah konpius keliru dah apa yang aku type nieh

cikserabai said...

hahahahaa....naseb la sape bace entry ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...