Tuesday, August 23, 2011

EDISI KHAS lerr sangaat...hehe




Salam ramadhan al Mubarak yg ke 23. Alhamdulillah,syukur kita still dapat bernafas lagi dan menikmati sekali lagi penghulu segala bulan ni. Mudah-mudahan amal kita diterima oleh-NYA.siapa tahu ini mungkin ramadhan terakhir untuk kita.NAUZUBILLAH~ rasanya diri ini xlengkap lagi amalan untuk menghadap-NYA.
Rasanya dah lama cikserabai x update kan belog ni? Tapi masih ada yang sudi folo molo cikserabai.Thanxx a lot ye sayangs.InsyaALLAH,cikserabai akan folo balik owkeyh…,ecely bukan bizi buat bisnes kueh tart ke,jahit baju ke,or berniaga kat bazaar ramadhan sampai sunyi sepi belog nih.huhu,.Cuma mud nak berbelog 2 agak kureeeeng sekarang. Keje hari2 ralit depan TV je. Xpown siapkan report praktikal.xpown dekat2  ngan nak raya ni,terpaksa bizi kan diri duk kemas2 rumah.’terpaksa’ tuu.hehe.tapi kalau bab decorate2 ni mmg cikserabai minat sikit. Tapi bak tikus membaiki labu la.ahakz~
Satu lagi aktiviti nak kate berfaedah ke x yang cikserabai buat sepanjang cuti ni lagi jahet manik.konon-konon beaders yg expert la kan.huhuhu~ tapi macam tikus baiki labu la plak.eh tak….yang ni upgrade lagi,mcm tikus baiki tembikai. Habis baju cikserabai,umi n nenek cikserabai rembat. Pedulik hape diorang suka ke x. tapi cikserabai memang pantang ade mase la,mesti duk menghadap benda ni.cikserabai bukan nye tangan berseni,takat-takat  nak bagi budak 3tahun puji boleh laaa.huhuhu.sesaje,cari hobi baru.kalau nak tempah kat beaders,kompem mahal…….ni kalau wat sendirik,jimat dah siket kaaan.
Ni la antara hasil tangan yang xkreatif lansung niiii dah wat.hehehe






Ade tengok x citer Fatimah labuci? Kekgi sequence die cikserabai labuci la plak kot.hehehe….sesape yang rase nak tengok baju korang tu bartukar dari lawa ke disaster…leh la suruh cikserabai tolong buatkan.hehehehe.kekgi ade yang nanges aer mata darah.
Owkeey lah. Dikesempatan ini cikserabai nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI kepada  yang disayangi-disayangi,semua yang kenal  diri ini,readers2  *eceeeyh bajet org bace* n semua muslimin n muslimat yang bakal merayakan kejayaan berpuasa selama sebulan menahan nafsu, lapar ,dahaga n Berjaya menahan kesabaran. Ampun maaf dipinta ikhlas dari hati, andai diri ini ada menyakiti sesiapa n membuat kesalahan secara sedar atau tidak. Maklum lah,kita insan yang khilaf kan.Ma’assalamah.


cikserabaipotpetpotpet : pesanan khidmat masyarakat untuk cik ezi : ehee....lamo dop jupo awop.nati lpas rayo reU nop??hehehehe.selamat ari raye. ^_^

4 comments:

ezie lizzie said...

tuudiaaa, dh tnjuk da bkat dy. hihi. comey je yunk. x disaster pn, mkin comey ad la. :) lps ni bley tmph ngn nani je la ek. haha.

tu laa, lmo dop jupo. mstii la nop. set time n date, then we meet up. insyaAllah. :)

cikserabai said...

thanxx dear~ ......mai la tepoh kalu nak triyok tyme rayo gk.ahakz~
ermmm okeyh..papehal nani text t eh.ezi bhagian drebar la jwb t,expert dh ky bwj\k keto.hehe

cikserabai said...

thanxx dear~ ......mai la tepoh kalu nak triyok tyme rayo gk.ahakz~
ermmm okeyh..papehal nani text t eh.ezi bhagian drebar la jwb t,expert dh ky bwj\k keto.hehe

rumet said...

comey!!!! nok jait manik gop...tapi xreti...huk3...buleh doh nutut subjek jait menjait manik nge rumet sem depe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...