Thursday, February 10, 2011

nk.nk.nk


besh kan bila pikir balik kalau dpt jadi manusia yg xde prasaan.
org baling najis kt muka poon boley wat bodoh je.
nak la jugak jadi org yg xmudah terasa.xmudah nanges. boleh wat bodoh je org wat pape pon.....
deng me!
nk jadi manusia sabar.
nak jadi manusia yg xmudah amik aty.
nk jadi manusia yg tabah.

6 comments:

niesz said...

jom..jd gadis yg kental..ehe..

sedey nye..jom bc cni :interview untuk cari penguli tepung rupanya..hampeh!!

Abang Stalker said...

boleh je dik..tp kne la jd seorg yg x berperasaan.tp not at all la.nti x kwin2 lak.hehe..btul kata niesz tu,jiwa kne kental supaya dpt lalui apa pun situasi.gud luck cik serabai!yeay! ;)

P/S: dulik je apa org nk kata kita..asalkn kite tahu spe dri kte.B urself.

♥e'in♥ said...

ala... tamo laa sedey2.. senyum ckit?? =)

cikserabai said...

thanxx semua...bkn cdey,tapi ntah la. tentibe boley emo mcm 2...PMS kot.haha~

n u r k i m a said...

sy pon nk jadi camtu gak..heee~

Abang Stalker said...

alamak..cm abg stalker je sorg laki ni..xpe,memahami.tp x PMS.haha

chiLl ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...