Sunday, August 22, 2010

makcik xnak letak tajuk

      aduuusss saket2...
http://www.emocutez.com
luar dlm saket!!
period pain trut berkuasa skrg!
yee,mebi emosi xstabil,
hormon memberontak,
maka kau pom bikin havoc larh period pain...
nk ngadu........
kt sapew???
only u larh bebybelog,
i hav none other than u ryte now!



okek,makcik 2kar lagu daaa...jom nyanyi rerama ramai2 :

Akupun tahu diri
Engkau mencintainya
Namun mengapa hati
Enggan melupakanmu
Aku tak bisa lari
Dari kenyataan ini

Meski aku miliki
Cinta ku tetap kamu
Aku ingin lari
Aku ingin pergi
Namun hati ini tak bisa pungkiri
Aku ingin kamu
Kamu ingin dia
Cinta ku kandas
Tiada berbalasPedih hatiku
Cinta padamu
Tanpa kau tahu


memo: entry eny di post pd 22/08/10 at 12.59

1 comment:

amer said...

hohoho..
xpose ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...