Friday, August 20, 2010

entry xbertajuk

saya suka facebook, saya addict online facebook, saya layan facebook
sekarang, saya tak layan facebook
 okek,tersilap frasa,
sebenarnye kureng mengapdate facebook da
boring, bosan, babeng sudah
oh itu sebaab2 yg sub saje
major nya....
sebab,sebab,sebabLAH!

facebook selalu buat saya patah hati semua
banyak cerita tentang facebook buat hidup saya berantakan
malas nak cerita
kadang kadang, rasa benci facebook sangat sangat

sekarang,
saya prefer blogging
seronok lagi
saya boleh sharing macam2 cerita

facebook terlalu banyak kontroversi
facebook hanya tempat untuk saya jadi PORETERS
hahahhaha
fakta, bukan auta
semua saya tahu melalu facebook
jiran gaduh, couple putus cinta, kawan2 gaduh, failed exam, kena saman
macam2 story la
 sysah, im one of the poreters
dan
facebook jugek boley buat diri sendiri jd seperti mereka2...
ayaark!!!
no.no.no.no.
nenoooooooooooo...

notakukukaki: awak2,pakcik2,
                      maaf kn makcik,
                      kan bulan pose ney,
                      xmo ketat2 muka ngan makcik,
                      makcik sedey.......






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...